ژاپن، چین و کره جنوبی مقصد بارسلونا در فصل تابستان

ژاپن، چین و کره جنوبی مقصد بارسلونا در فصل تابستان

دیجیپا: تیم فوتبال بارسلونا در نظر دارد کشورهای آسیایی را جایگزین آمریکا کند و اردوی پیش فصل آینده خودرا به کشورهای آسیایی تغییر بدهد.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، باشگاه بارسلونا درحال آماده سازی برنامه ای متفاوت برای پیش فصل تابستانی ۲۰۲۵-۲۰۲۶ است و این دفعه در نظر دارد بجای آمریکا، راهی بازارهای جدید در شرق آسیا شود. بر اساس گزارش های انتشار یافته از طرف رسانه «کاتالونیا رادیو»، ژاپن، چین و کره جنوبی به عنوان مقاصد اصلی تور پیش فصل این تیم انتخاب شده اند، تغییری که می تواند فصل جدیدی از گسترش بازارهای جهانی را برای برند بارسلونا رقم بزند.
سه بازی دوستانه در سه کشور آسیایی
برنامه ریزی فعلی باشگاه بارسلونا شامل سه بازی دوستانه است که بصورت یک بازی در هر کشور برگزار می شود. برخلاف سالهای گذشته، در این تور پیش فصل خبری از برگزاری ال کلاسیکوی دوستانه نخواهد بود. این تصمیم احیانا به علت تمرکز بر بازارهای جدید و کاهش فشار رقابتی در بازی های تدارکاتی گرفته شده است.
موفقیت های گذشته در آمریکا
در سالهای اخیر، بارسلونا توانسته است تورهای موفقی را در ایالات متحده برگزار کند. این تیم در سالهای مختلف نتایج خوبی در بازی های دوستانه خود به دست آورده است:
۲۰۱۷: پیروزی ۳ بر ۲ برابر بل رئال مادرید در میامی.
۲۰۲۲: پیروزی یک بر صفر برابر رئال مادرید در لاس وگاس.
۲۰۲۳: پیروزی ۳ بر صفر برابر اینتر میامی در دالاس.
۲۰۲۴: پیروزی ۲ بر یک برابر آرسنال در نیوجرسی.
این پیروزی ها همراه با حضور پرشور هواداران در ایالات متحده، نشان دهنده محبوبیت بارسلونا در این کشور بود. اما حالا باشگاه بدنبال گسترش حضور خود در مناطقی است که از نظر تجاری و ورزشی ظرفیتهای بیشتری دارند.
درآمدزایی ۲۰ میلیون یورویی
انتقال تور پیش فصل به بازارهای آسیایی می تواند منافع مالی قابل توجهی برای بارسلونا به همراه داشته باشد. برآوردها نشان میدهد که این تور جدید می تواند حدود ۲۰ میلیون یورو درآمدزایی کند، که برای باشگاهی که بدنبال بازسازی مالی است، یک فرصت بزرگ بحساب می آید. یکی از اهداف اصلی بارسلونا از این تغییر، جذب هواداران جدید در بازارهای آسیایی است.
این تصمیم بارسلونا هرچند همراه با فرصت های جدید است، اما ممکنست چالش هایی نیز به همراه داشته باشد. تغییر مقصد می تواند تعدادی از هواداران آمریکایی را ناامید کند و از طرف دیگر، نیازمند هماهنگی دقیق برای اطمینان از موفقیت تجاری و ورزشی تور در کشورهای آسیایی است.
بارسلونا با این تغییر راهبردی نشان میدهد که در نظر دارد حضور جهانی خودرا تقویت کند و از فرصت های اقتصادی و هواداری در بازارهای جدید بهره ببرد. هرچند هنوز زمان زیادی تا اجرای این برنامه باقی مانده و احتمال تغییراتی در جزییات وجود دارد، اما این تصمیم می تواند فصل جدیدی از تعامل بارسلونا با هواداران آسیایی و تقویت جایگاه بین المللی این باشگاه را شروع کند.


منبع:

1403/09/26
10:16:34
5.0 / 5
19
تگهای خبر: بازی , باشگاه , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است