رییس كمیته پزشكی پرسپولیس:

اورونوف مقصر نیست

اورونوف مقصر نیست

به گزارش دیجیپا، رییس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اوستون اورونوف مقصر بازی کردن مقابل ایران نیست و شاید به اجبار کادر فنی تیم ملی ازبکستان بازی کرده است.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، فرید زرینه، رییس کمیته پزشکی این باشگاه درباره ی وضعیت استون اورونوف اظهار داشت: اوستون اورونوف که در هنگام گرم کردن قبل از بازی با چادرملو با مصدومیت مواجه گردید، شکی نیست که در مصدومیت به سر می برد.

او در پاسخ به سوالی بر اساس این که چرا اوستون اورونوف در تیم ملی ازبکستان بازی کرد، اشاره کرد: شما می دانید که اساسا بازیکن تحت امر و دستور سرمربی، کادر فنی و کادر پزشکی تیم است و مجبور است که هر دستوری را اطاعت کند و اگر این کار را نکند، به صورتی تمرد محسوب شده و بی گمان، بازیکن هیچ تقصیری نداشته است.

رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس عنوان کرد: سوابق اورونوف کاملا مشخص و موید این مساله است که ایشان همیشه با دل و جان در اختیار تیم پرسپولیس بوده و بارها ثابت کرده است که با تمام توان به میدان رفته است و نقش بسزا و مهمی در قهرمانی سال قبل پرسپولیس داشته است.

زرینه اشاره کرد: بنده به عنوان یک طرفدار با سابقه و قدیمی پرسپولیس فکر می کنم که ما باید احترام این بازیکن ملی پوش را حفظ نماییم و بپذیریم که ایشان دلش با پرسپولیس است و حمایتش نماییم و قبول نماییم که این چیزی بوده که سرمربی ازبکستان از ایشان خواسته و قاعدتا سرمربی از ایشان خواسته به میدان برود. من فکر می کنم که تقصیر اورونوف نیست و قصور و اشتباهی از طرف او صورت نگرفته است.





منبع:

1403/07/22
08:56:51
5.0 / 5
65
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است