جام جهانی فوتسال - ازبكستان

جشن خروس ها کامل نشد

جشن خروس ها کامل نشد

به گزارش دیجیپا، تیم ملی فوتسال اکراین با برتری برابر فرانسه در دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، دیدار رده بندی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان، امروز یکشنبه ۱۵ مهر از ساعت ۱۶ برگزار شد و تیم های ملی فوتسال اکراین و فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۷ بر یک به سود اکراین به پایان رسید تا این تیم عنوان سوم جهان را از آن خود کند.
تیم های فرانسه و اکراین در شرایطی به این مرحله رسیده اند که تیم های مطرح و مدعی مانند اسپانیا، مراکش، ایران و پرتغال نتوانستند و به جمع ۴ تیم نهایی راه پیدا کنند.
تیم ملی فرانسه اولین حضور خود در جام جهانی را تجربه نمود و اکراین هم در شرایطی رده سوم جهان را از آن خود نمود که بهترین عملکرد این تیم در جام جهانی ۱۹۹۶ رقم خورد و توانستند چهارم شوند.
نیمه اول این دیدار در شرایطی دنبال شد که اکراین با تک گل دقیقه ۱۰ موفق شد با برتری یک بر صفر به رختکن برود.
اما با آغاز نیمه دوم، اکراین گل دوم را هم به ثمر رساند و یک دقیقه بعد، فرانسوی ها یکی از گل های خورده را جبران کردند.
در ادامه بازی و در حالیکه تیم فرانسه برای جبران گل های خورده دست به «پاورپلی» زده بود اما اشتباهات مکرر در خط حمله و خالی بودن دروازه باعث شد این تیم پشت سر هم چند گل را دریافت کند. این گل ها در حالی برای اکراین به ثبت رسید که دروازه فرانسه خالی بود و زردپوشان اکراین با شوت از جلوی دروازه خودی، دروازه خالی فرانسه را باز می کردند و در نهایت بازی با نتیجه ۷ بر یک به پایان رسید.
در دیدار نهایی هم، از ساعت ۱۸: ۳۰ تیم های ملی فوتسال برزیل و اکراین رو در روی هم قرار خواهند گرفت.


منبع:

1403/07/16
12:14:35
5.0 / 5
100
تگهای خبر: بازی , تیم , رقابت , گل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است