طارمی در ترکیب اصلی اینتر برای دیدار با مونزا

طارمی در ترکیب اصلی اینتر برای دیدار با مونزا

دیجیپا: مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینتر از ابتدا در دیدار تیمش برابر مونزا به میدان خواهد رفت.



به گزارش دیجیپا به نقل از مهر، هفته چهارم سری آ ایتالیا از روز شنبه ۲۴ شهریور شروع می شود و تیم فوتبال اینتر روز یکشنبه ۲۵ شهریور میهمان تیم مونزا است. سایت «fansnerazzurri» آگاهی داد که مهدی طارمی مهاجم ایرانی اینتر از ابتدا در این بازی در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.
در مطلب این سایت آمده است: «پیوتر زیلینسکی» با انگیزه و آماده است تا نخستین بازی خودرا در سری آ برای اینتر مقابل تیم مونزا انجام دهد. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نیز گزارش داده است که «هاکان چالهان اوغلو» استراحت خواهدنمود و مهدی طارمی از ابتدا به میدان خواهد رفت.
اینتر در این فصل با برنامه فشرده ای روبه رو است و باید هر سه تا چهار روز یک دفعه بازی کند، در صورتیکه تیم هایی که در رقابت های اروپایی حضور ندارند، تنها هر هفت روز یک دفعه بازی خواهند داشت.
به همین دلیل، «سیمونه اینزاگی» باید در تنظیم ترکیب تیمش دقت کند تا تمرکز بازیکنان حفظ شود و در هر مسابقه به نتایج مطلوب، یعنی کسب سه امتیاز، برسد.
با توجه به شرایط «هاکان چالهان اوغلو» که در بازی های تیم ملی ترکیه به شدت به کار گرفته شده است، سرمربی اینتر در نظر دارد او را در بازی مقابل مونزا استراحت دهد تا وی بتواند برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی و همین طور دیدار حساس دربی میلان آماده باشد.
در همین حال، مهدی طارمی به عنوان بازیکن اصلی از ابتدا به میدان خواهد رفت، برای اینکه او از بین چهار مهاجمی که بتازگی از اردوی تیم های ملی خود بازگشته اند، از نظر بدنی بهترین وضعیت را دارد. علاوه بر این، «مارکو آرناتوویچ» و «خواکین کوریا» چندان قابل اعتماد نیستند و «لائوتارو مارتینز» نیز به سبب سفر طولانی از آمریکای جنوبی به اروپا خسته است.
لازم به ذکر است که این بازی از ساعت ۲۲: ۱۵ یکشنبه شب شروع می شود.


منبع:

1403/06/24
12:42:00
5.0 / 5
59
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
دوستان دیجیپا
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است