كرمانی مقدم:

زمین این قدر افتضاح بود که لژیونرها هم نتوانستند کاری کنند

زمین این قدر افتضاح بود که لژیونرها هم نتوانستند کاری کنند

به گزارش دیجیپا، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اگر تیم ملی با این همه لژیونر نتوانست بازی خوبی را برابر قرقیزستان به نمایش بگذارد در این حوزه نه سرمربی مقصر است نه بازیکنان، بلکه مقصر اصلی مسؤلان هستند که هنوز نتوانسته اند زمین مناسبی را برای بازیکنان فراهم نمایند.



مرتضی کرمانی مقدم در گفتگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال برابر قرقیزستان، اظهار نمود: هر چند در عمل بازی دست ایران بود اما زمین این قدر افتضاح بود و شرایط نامطلوبی داشت که روی عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشته بود به صورتی که با این همه لژیونر نتوانستند بازی خوبی عرضه و توانمندی خویش را نشان دهند که البته در این حوزه نه سرمربی مقصر است نه بازیکنان بلکه مسؤلان مقصر هستند که نمی توانند کمترین امکانات که زمین مناسب می باشد را برای بازیکنان فراهم نمایند.

وی اظهار داشت: زمین چمن فولاد شهر به حدی بد و نامطلوب بود که هر چقدر بازیکنان به توپ ضربه می زدند، می پرید و امکان ارسال وجود نداشت.

کرمانی مقدم اضافه کرد: انتظار ما از این بازی این بود که تیم ملی چند گل وارد دروازه حریف کند. شک نکنید که اگر زمین شرایط بهتری داشت بطور قطع به جای یک گل تیم ملی چند گل وارد دروازه حریف می کرد.

او اظهار نمود: قرقیزستان آمده بود که در این بازی دفاع کند و گل نخورد. قلعه نویی هم تیم را به درستی آنالیز کرده بود و واقعا بازی سختی را برابر قرقیزستان داشتند.

کرمانی مقدم افزود: حتی اگر بهترین بازیکنان را هم داشته باشید وقتی تیم حریف فقط دفاع می کند و حرکت رو به جلو ندارد برابر چنین تیمی ایجاد موقعیت و دست پیدا کردن به گل کار سختی است.

وی در انتها اظهار داشت: تیم ملی به خاطر نامناسب بودن زمین چمن نتوانست بازی خوبی عرضه نماید. اگر زمین شرایط خوبی داشت تیم ملی این قابلیت را داشت که به جای یک گل، چهار گل وارد دروازه حریف کند.




منبع:

1403/06/18
10:02:15
5.0 / 5
225
تگهای خبر: بازی , بازیكن , توپ , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است