جوادی:

استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در تختی باید هزینه کنند

استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در تختی باید هزینه کنند

به گزارش دیجیپا، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: تختی در صورتی می تواند میزبان برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال باشد که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تکمیل آن هزینه پرداخت کنند.


علی جوادی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با امکان برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی اظهار نمود: تلاش می نماییم که ورزشگاه را برای هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال آماده نماییم البته در صورتیکه اعتبارات تامین گردد و تا امروز هیچ اعتباری تزریق نشده و برای برگزاری لیگ حتما باید گیت ها نصب و پیست تارتان آن بازسازی شود.
وی ضمن اشاره به حمایت مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای تکمیل ورزشگاه تختی، اضافه کرد: این دو باشگاه باید نقش خویش را ایفا و برای رفع مشکلات اعتباری تختی تلاش کنند. بدین منظور مقرر است هفته آینده در فدراسیون فوتبال با حضور آقای تاج و مدیر عاملان این دو باشگاه مذاکره ای داشته باشیم تا باقی مانده زیرساخت های تختی را با حمایت آنها مرتفع نماییم تا میزبان برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال باشیم.
جوادی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تا امروز دست تنها کارها را پیش برده و از این به بعد باید باشگاه ها هم برای تکمیل زیرساخت های باقی مانده کمک کنند.
وی اظهار داشت: همان گونه که استقلال و پرسپولیس برای میزبانی رقابتهای لیگ هزینه ای را به استادیوم آزادی پرداخت می کنند، به تختی هم باید پرداخت کنند تا زودتر کار را به اتمام برسانیم.
جوادی تصریح کرد: طی جلسه ای که با مدیر عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت شرایط برگزاری مسابقات لیگ را اعلام خواهم کرد که در صورت موافقت این دو باشگاه، میزبان لیگ برتر و سایر مسابقات خواهیم بود. البته در شرایطی میزبانی را قبول خواهیم کرد که هزینه برگزاری مسابقات را پرداخت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: روز گذشته هم طی بازدیدی که از تختی داشتیم قرار شد برای سهولت کار خبرنگاران جهت پوشش مسابقات، فیبر نوری و اینترنت پرسرعت هم نصب نماییم.



1403/04/08
13:56:26
5.0 / 5
267
تگهای خبر: آزادی , اینترنت , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است