آذربایجانی:

از تاج بابت شعار هواداران عذرخواهی کردم

از تاج بابت شعار هواداران عذرخواهی کردم

به گزارش دیجیپا، مدیرعامل سپاهان با اشاره به اینکه مورایس برای فصل بعد با این تیم قرارداد دارد، اظهار داشت: هیچ پیشنهادی از طرف تیم های خارجی برای او ندیدم.



به گزارش دیجیپا به نقل از ایسنا، مهدی آذربایجانی در رابطه با قهرمانی سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شاکرم تیم سپاهان بعد از سال ها به جایگاه شایسته خود رسید و جام قهرمانی را بدست آورد و هواداران هم شاد از ورزشگاه خارج شدند. به همه هواداران تبریک می گویم.

وی در رابطه با مطرح شدن پیشنهاد کره جنوبی به مورایس اظهار داشت: نه، پیشنهادی از جایی ندیدیم. من هم در شبکه های اجتماعی دیدم در فهرست ۱۲ نفره بوده است. امکان دارد خیلی ها در فهرست های ۱۵ یا ۲۰ نفره هم باشند. ایشان فصل بعد هم قرارداد دارد. بچه ها از برخی اتفاقات دلخور هستند و من تلاش می کنم دیگر آن اتفاقات تکرار نشود و تیم به چیزی که حقش است برسد.

مدیرعامل سپاهان در رابطه با این که آیا برای فصل بعد بودجه این تیم افزوده می شود یا خیر اظهار داشت: بطور قطع رو به جلو و توسعه هستیم و باید بودجه را افزایش دهیم. آقای طیب نیا در ورزشگاه حاضر بود و ایشان حامی ورزش است. تلاش می نماییم بودجه را بهینه مصرف نماییم.

وی در رابطه با خداحافطی رامین رضاییان از سپاهان تصریح کرد: باید بررسی نماییم. شاید برای این فصل خداحافظی کرده است. اتفاقاتی در باشگاه افتاد که همه دلخور بودند. هواداران، سرمربی، کادر و من هم بعنوان هوادار خیلی ناراحت بودیم برای اتفاقاتی که برای باشگاه افتاد. امیدوارم باتدبیر و برنامه ریزی مشکلات را حل نماییم.

آذربایجانی در رابطه با ماندن ستاره های سپاهان برای فصل بعد اظهار داشت: هر قرارداد به شکل خاصی است. بطور قطع تیم مان را تقویت می نماییم و ستون های تیم را تلاش می نماییم نگه داریم. مورایس فهرست بازیکنان مد نظر خویش را داده و درحال بررسی آن هستیم. سپاهان تیمی است که خیلی ها دوست دارند در آن بازی کنند. ما محدودیت هایی داریم و باید قوانین را رعایت نماییم. ما باید در قالب باشبم و تیمی در حد لیگ نخبگان داشته باشیم. نباید مسائل جانبی بهانه ای برای عدم موفقیت باشد.

وی افزود: بازیکنان سپاهان تک تک در قلب من هستند. مربی پرسپولیس در تلویزیون به بازیکنان ما اشاره نمود و من هم به بازیکنان آنها اشاره کردم.

آذربایجانی در رابطه با این که آیا مورایس برای فصل بعد روی نیمکت این تیم می نشیند یا خیر، تصریح کرد: او به ما فهرست داده و این که می نشیند یا نه قرارداد دارد. او هم بایت اتفاقاتی که افتاد دلخور است. اتفاقاتی که در سپاهان افتاد سبب ناراحتی همه شد. جام قهرمانی حذفی مقداری سبب التیام آن شد. در این زمان یک ماهه تلاش کردم ارامش در باشگاه باشد و تعهداتی که داشتیم را عمل نماییم.

وی در انتها در رابطه با شعار هواداران سپاهان ضد مهدی تاج که سبب شد با ناراحتی ورزشگاه را ترک کند، اظهار داشت: من از تاج عذرخواهی کردم. او رئیس فدراسیون فوتبال است و باید احترام او نگه داشته شود.




1403/04/01
12:54:13
5.0 / 5
229
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
Digipa Sports Shoes

دیجیپا

فروش لوازم و کفش ورزشی

digipa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیپا محفوظ است